over ons – Ledenavonden

De ledenavonden zijn voor de leden gratis te bezoeken.

Jaarlijks worden er door de Heemkundevereniging een zestal ledenavonden georganiseerd. Tijdens deze bijeenkomsten komen er diverse onderwerpen aan bod, gepresenteerd door sprekers die we uitnodigen. We proberen altijd thema’s te kiezen die aanspreken en die bovendien met Borne of de omgeving te maken hebben.

De Niejjoarsvesiete in januari staat in het teken van muziek en ontmoeting. Elkaar een goed nieuwjaar wensen en proosten op de goede gezondheid.

De ledenavonden zijn voor de leden gratis te bezoeken. Het kan echter voorkomen dat we een heel bijzonder onderwerp hebben, waarbij de gastspreker iets duurder is. Dan wordt een kleine bijdrage gevraagd. We doen echter ons best om binnen het budget te blijven.